5 Nisan 2010 Pazartesi

Havuçlu Tarçınlı Kek






HAVUÇLU TARÇINLI KEK
Namı diğer "ıssız adam keki"

Kızım geliyor bu gün ilk siparişi oldu bu kek . yapması kolay ve kabarmama gibi bir riski yok:)
Bu tarif benim eski tarfilerimden .

175 c 45 dakika

4 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvıyağ
2 su bardağı  ince rende havuç
1 su bardağı iri parçalar halinde ceviz
1,5 paket kabartma tozu
2 tatlı kaşığı tarçın
3 su bardağı un

Malzemeler sırasıyla çırpılarak hazırlanır kalıp yağlanır unlanır. hamur kıvamlı bir hamur olur.
175 dercede yaklaşık 45 dakikada pişirilir.

6 yorum:

  1. Ellerinize saglik tarcin li misgibi kokardir afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  2. Nefis kabarmış,çayımın yanına bir dilimcik alabilirim... ellerine sağlık..

    Bu arada hoşgeldin....


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. havuçlu tarçınlı kek benim favorim. çiçekli sunum çok hoş. eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ben yaptım çok güzel oldu ama süre olarak içi pişmedi beklemek zorunda kaldım bu seferde dışı yandı ama tarif güzel

    YanıtlaSil
  5. bu keke sut falan konulmuyormu?? ben simdi yaptim ama sut koydum yanlisliklaaaa :-(:-(

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel bir tarif tesekkurler. Ilk denememde super oldu. Ben 55 dakika pisirdim ama hicbiyeri yanmadi tam kivaminda oldu. Tekrar tesekkurler tarif icin.

    YanıtlaSil