11 Şubat 2011 Cuma

Mısır Yarması Çorbası



Mısır yarması: sarı ve beyaz çok güzelll:)) renklerii.
Hediye geldi iki pişirimlik.  Sarı ve beyaz mısırın kurutulup tanelerinin makinada kırlımasıyla elde ediliyor.
Ben akşaman yıkayıp ıslattım.
Ertesi gün de düdüklüde (foto da göründüğü gibi) haşladım.
Haşlarken ve durdukça suyunu çeken bir çorba.
İster soğuk ister sıcak yiyebilrisiniz.
Üzerine ,  sıvıyağ veya tereyağda hazırlanan nane ve kırmızı toz biberle hazırlanan sos dökülür.
İstenirse  yerken yoğurt eklenir.

2 yorum:

  1. Ben çok severim canım benim..Bizimkiler içersine fasulye koyarlar,bu yüzden hiç yemem..Fasulyesiz olursa hiç affetmem..))Bizim yemeklerimiz gibisi yok tatlım..)Ellerine sağlık,öpüyorum kocaman..

    YanıtlaSil
  2. bizdede yoğurtla yenir.harika bir çorba.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

    YanıtlaSil