28 Şubat 2013 Perşembe

İglo ile Pratik lezzetler Kursu / Workshop

İGLO İLE LEZZET KURSU

27 Şubat kursuna katıldım.
Kullanılan tüm İGLO ürünleri çok beğendim. Tazelik, lezzet, pişirme her aşamasını çok beğendim.
Daha önce iglo'nun  piliç ürünlerinden nugget , deniz ürünlerinden karidesi eşim ve ben denemiştik çok başarılı bulmuştuk. Bundan sonra diğer ürünlerini de kullanacağım.
Özellikle Tijen Hanım dan tüm ürünler için gösterilen titizliği dinledikten sonra, ürün seçimim de İGLO olacaktır.
Dondurulmuş gıdaların kullanımına dikkat edersek çok sağlıklı olduğunu biliyorum. Evde derindondurucu da kendim de bazı yaz sebzelerini dondurup kullanıyorum. Özellikle deniz ürünleri , milföy tercihim İGLO dan yana olacak.

Kursa da en çok da İGLO STEAM FRESH SEBZE pişirilmesi sunumu ve lezzeti görsel şöleni tamamlıyordu.

İglo Kurs Menüsü

**Enginar Kasesinde Mango Beşamelli karides
**Steam Fres Sebze Yatağında Ballı Biberli Somon Tava
**Portakal ve Bezelyeli Coleslaw Salata
** Elmalı Tarçınlı Milföy Tart




Şef Ayşegül Özdemir , portakal nasıl soyulup ve dilimleme






İGLO ürünleri







*** Karidesler nasıl kesilmelidir.


***Beşamel sosu unu hazır.Soğanlar kavruluyor karidesler eklenecek.


***karidesler eklendi.


*** Mangonun beşamel sosla buluşması



*** Enginar kasesinde mango beşamelli karides fırına gidiyor.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder