23 Ekim 2015 Cuma

Avakado Nasıl Nerden Alınır




Avakado her zaman bulunan meyve mi desem sebze mi desem bilemedim:) fakat bulunca aldığımız zevklede yedeğimiz tropik meyve dedim bile.

Avakadoyu olgunlaştırılır, önce diklemesine. Ortadan ikiye kesip tatlı kaşığı ile çıkartılır 
Çatalla ezilen avakadoya tuz,limon suyu,birazda sızma yağ ekleyerek ki ( kendi yağı olduğu için yağ eklemek size kalmış ) mis gibi depsos yapmış olursunuz 
Mısır cipsini bandırarak yemesi pek zevkli oluyor 

İnstagram da gezinirken Avakado_satan_ögretmen ismiyle bir galeriye rastladım 
Siparişlerei aldığını sıraya girmemiz gerektiğini hasatı yapınca kargo alıcıya ait olmak koşuluyla tanesi 2 liradan yollayacağını en az 20 adet olduğunu söylesi  Bilal Bayram 0533 929 99 93 nolu telden whatsupp dan ulaşmak mümkün 

Ben aldım pek memnun kaldım buradan da duyurmak istedim
Yağ yakıcı özelliği olduğunu da yeni öğrendim 

Antalya'nın güzellikleri bereketi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder