2 Ağustos 2016 Salı

Şifon Kek

Şifon kek dokusunun yumşaklığı, gökdelen kadar yüksekliği ile nam salmıştır
Yükselmeyi hemen başaramıyorsunuz yavaş yavaş oluyor Ne kadar çok deneyimlerseniz başarınız artıyor 
Benim gibi mutfak konusunda inatçı deneme yanılmadan yılmıyor araştırıyor bir bilene danışıyor fikir alıyorsanız tam size göre bir kek türü 
Bu Şifon kekin annesi Adana dan Nur hanımdır ben ilk Nur hanımdan duydum Nurlumutfak İnstagram 
Nur hanımın yaptığı şifon kekler 12 cm yükseklikten aşağa olmuyordu çok danıştım kendisi bu konuda eğitim veren veren birhanım Nurlumutfak 

Daha sonra lezzetlisanatlar Pırıl hanımın bloguna gidince detaylı çalışmayı buldum 
Ben de kendi çapım da çalışmalar yaptım 
Çırpma , kalıp, fırın herkesin farklı belli standartları yakalınca yöntemin kolaylığını çözüyorsunuz  
Fotoğraflar ilk çalışmamdan başlıyor 


Soğutma aşaması 3-5 saat soğumalı
Birinci çalışmam




İkinci çalışmam 




Üçüncü çalışmam






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder